Hamleys - 12 atrakcí pod jednou střechou

CASE STUDY

Unikátní koncept pro představení jedinečného místa

Rok 2021 se stal (nejen) pro zábavní průmysl kritickým. Nám se ale nejistotu a opatrnost na pozadí celosvětové pandemie podařilo přetavit v konkurenční výhodu. Hamleys jsme pomocí komplexní marketingové strategie představili veřejnosti jako ojedinělé „zážitkové hračkářství“. Nikoli pouze obchod, ale atraktivní centrum zábavy, kam může rodina bez obav vyrazit za tolik vytouženým odpočinkem a rozptýlením.

pocitac mobil mockup 1

Rok 2021 se stal (nejen) pro zábavní průmysl kritickým. Nám se ale nejistotu a opatrnost na pozadí celosvětové pandemie podařilo přetavit v konkurenční výhodu. Hamleys jsme pomocí komplexní marketingové strategie představili veřejnosti jako ojedinělé „zážitkové hračkářství“. Nikoli pouze obchod, ale atraktivní centrum zábavy, kam může rodina bez obav vyrazit za tolik vytouženým odpočinkem a rozptýlením.

Jednotlivé atrakce jsme postupně představovali na dílčích formátech, vždy ale s pojící linkou 12 atrakcí pod jednou střechou. Postupně jsme tak zákazníkům seskládali celý obrázek Hamleys jako místa, které rozhodně stojí za to navštívit. Úspěch konceptu mohou potvrdit i čísla návštěvnosti, která se v letních měsících, na které byla kampaň zaměřena, vyrovnala předcovidové návštěvnosti v roce 2019, kdy Praha byla plná turistů.

Hamleys 12

UKÁZKA KAMPANĚ VE VOZECH METRA

nove mracky

Outdoor reklama představila jednotlivé atrakce Hamleys na billboardech po celé Praze a čtvercových samolepkách ve vagónech pražského metra.

hamleys reklama
mobil atrakce

Outdoor jsme pak doplnili masivní PPC kampaní na Google a Sklik vyhledávací kampaní zaměřenou na osoby pátrající po tipech na trávení volného času v Praze, bannerovou kampaní na lifestylových webech a také intenzivní PR kampaní, které vévodila 5-minutová reportáž ve Snídani s Novou, kdy jednotlivé atrakce otestovala sama moderátorka pořadu Nikol Čechová. Další mediální výstupy se objevily ve významných celorepublikových periodikách (např. MF DNES, Blesk, Překvapení) dětských titulech (Mateřídouška, Sluníčko) či online portálech (novinky.cz aj.) Masivní PPC kampaň na Google a Sklik vygenerovala strmý nárůst návštěvnosti webových stránek a následně i samotného hračkářství. Vysoký nárůst návštěvnosti a pozitivní ohlasy zaznamenali také sociální sítě, zejména díky intenzivní komunikaci a reklamním kampaním na Facebooku a Instagramu.

Rádi si promluvíme o vašem projektu.
Spojte se s námi!