Tik Tok Hamleys

CASE STUDY

Jak vybudovat největší Tik Tok kanál ve svém segmentu?

Pro zážitkové hračkářství Hamleys jsou sociální sítě naprosto klíčovou formou komunikace. Vedle skvěle našlápnutého Facebookového i Instagramového profilu jsme hledali další možnost, jak oslovit nejmladší skupinu zákazníků a návštěvníků Hamleys. Chtěli jsme vytvořit další komunikační kanál, jehož prostřednictvím bude Hamleys přinášet sledujícím kvalitní obsah, a kde pomocí organického dosahu zvýšíme povědomí o značce. Abychom splnili tyto cíle, potřebovali jsme rozjet Tik Tok.

Proč TikTok?

Základem strategie bylo maximálně se přiblížit cílové skupině této sociální sítě.

A protože Hamleys je pro teenagery a o teenagerech, nebyl to zas takový problém :). V úzké spolupráci se zaměstnanci Hamleys vymýšlíme a připravujeme kreativní a zábavný obsah, který je formou přizpůsoben komunikaci na cílovou skupinu zejména Generace Z. Témata jsou bohatá, protože Hamleys není jen obyčejný obchod, ale zážitkové hračkářství s 12 atrakcemi pod jednou střechou! V postech jsme proto ukazovali zábavnou formou atrakce i okamžiky ze života Hamleys, prezentovali hračky, kouzlili, dělali live streamy a odpovídali na dotazy našich sledujících v reálném čase, reagovali na TikTok trendy a virální videa a spoustu dalšího.

Díky tomu, se nám v krátkém čase podařilo vybudovat nejúspěšnější TikTok profil v segmentu.

220328 BG banner HM tik tok profil

Vše ale nebylo vždy tak růžové jako naše kamarádka Pinkie Pie.

Vše ale nebylo vždy tak růžové jako naše kamarádka Pinkie Pie. I do Hamleys zasáhl lockdown kvůli pandemii covid-19 a bylo po několik měsíců zavřené. Nehodili jsme však Aquamanův trojzubec do žita a stále jsme byli se skupinou fanoušků v kontaktu. Organizovali jsme pravidelné streamy z Hamleys, odpovídali v nich na dotazy a realizovali úspěšné DIY projekty jako třeba výroba slizu apod.

Díky tomu, že jsme jedním z mála certifikovaných partnerů TikToku v České republice, který může využívat také placenou propagaci na této sociální síti, využili jsme této možnosti pro brandovou kampaň Hamleys. Za velký úspěch považujeme, že tato kampaň byla zařazena mezi 10 nejúspěšnějších TikTokových reklam na světě v kategorii Sport a zábava. TikTok pro tento výběr hodnotí jak samotnou kreativu kampaně, tak zejména zájem o reklamu mezi cílovou skupinou a reakce fanoušků na ni.

Máte mezi zákazníky mladší cílovou skupinu a chcete je efektivně oslovit? Vybudujte i Vy spolu s námi úspěšný TikTok kanál. Víme, jak na to. Kontaktujte nás!