Sharp Shape

CASE STUDY

Novou vizuální identitou k posílení postavení na trhu

Česká značka sportovního vybavení Sharp Shape se rozhodla pro změnu své vizuální identity zejména kvůli rozšíření sortimentu a z toho vyplývajícího rozšíření cílové skupiny pro nákup svých produktů. Jak vizuálně zaujmout tuto širší skupinu zákazníků? Na řešení tohoto úkolu jsme se snažili jít skrze to, co vlastně pro většinu lidí v dnešní době cvičení je a jak k němu přistupují.

sharp logo stare

Staré logo

sharp logo nove

Nové logo

Zatímco staré logo bylo esencí síly, nové reflektuje změnu pohledu na cvičení od prostého posilování k pohybu jako životnímu stylu a filosofii. Logo je tedy především znázorněním dynamiky a životní energie. Logo je tvořeno kombinací stylizované postavy uprostřed cviku, grafu symbolizujícího výkon a růst a písmene S.

Sharpshape logo geneze e1648130874405

Dynamika a pohyb je také základem animované verze loga, používané zejména do packshotů k reklamním videím značky.

Webdesign a PPC kampaně

sharpshape web

Nová vizuální identita je promítnuta také na webu www.sharpshape.cz. Při redesignu e-shopu jsme se ale nezaměřili pouze na vizuálno. Nová, přehlednější struktura zákazníky efektivně směřuje k nákupu, a to na desktop i mobilní verzi.

Dalším krokem pro zefektivnění marketingových aktivit a zvýšení prodejů e-shopu byla optimalizace a nová kreativa PPC kampaní, díky kterým se prodeje e-shopu zvýšily v listopadu a prosinci 2021 o 62% oproti srovnatelnému období před rokem, a to při zachování stejných nákladů.

Nová řada jógamatek

Rádi si promluvíme o vašem projektu.

Spojte se s námi!